Apua, kohta kesäloma loppuu... Pitää yrittää nauttia ajasta ilman koulua. Eilen kävin kattomassa Sinkkuelämää-leffan parin kaverin kanssa, oli se ihan hyvä. Olin vain jo nähnyt sen, khrm, netistä... Mutta hauska se oli silti.

Tiistaina mennään Tallinnaan ja tullaan torstaina pois. Ihanaa, nukutaan yksi yö hotellissa. Ei ne kuitennkaan anna mun tilata mitään huonepalvelusta :P. Höh.

Yksi kaveri muuten kertoi minulle mielenkiintoisia juttuja, mitä ex-kaverini, aka nykyinen vihamies oli sanonut minusta riparilla meidän "sovinnon" yhteydessä. Tässä tulee, minun kommenttini suluissa.
1. Olen kauhea vasikka ja kerroin opolle perättömiä juttuja ****:stä. Olen myös opon lellikki. (tietääkseni olen ihan ihminen, hehheh, ja kerroin tämän tietyin pojan tekemisistä vain siksi, että hän sattui kuvaamaan erästä toista luokkalaistamme, kun tämä oli vessassa. Tietääkseni se ei ole oikein, vai mitä? Eikä tämä todellakaan ollut perätön juttu, meni rehtorille asti. )
2. Ensin hinguin koiraa ja nyt en ikinä käytä sitä lenkillä, sillä olen koko ajan mesessä. Miten minulla muka olisi aikaa käyttää sitä? Nyt koira vain makaa lattialla. (Aijaa, neitihän tietysti tietää tästäkin asiasta kaiken, eikö niin? Ensinnäkin minähän käytän Veeraa ulkona melkein joka päivä. Enkä minä todellakaan ole ainut meidän perheestä joka sitä käyttää, kun ei se ole edes minun oma! Ja neitihän tietää kaiken nettikäyttäytymisestäni, eikö? Sillä minulla tosiaan on mese auki koko ajan, mutta se kun ei tarkoita että olisin siellä koko ajan.)
Ihana tyyppi. Muka eivät ole sellaisia ihmisiä, jotka puhuvat paskaa... Mikkelin lutkat Oy:stä päivää.