Oudon ailahtelevainen olo nyt. Eilen sain aika paljon aikaiseksi, tein äikän kirja-arvostelua (jonka kyllä kirjoitan uusiksi, mutta silti) ja aloitin Raamatunlukupäiväkirjaa. Tänään taas olen lähinnä istunut koneella aika sekavissa mielialoissa. Välillä olen hyvällä tuulella ja välillä ihan maassa. Aloin hetken mielijohteessa lukemaan topicia lemmikin menetyksestä Vuotiksessa, ja aloin sitten miettimään miten selviän kun omien lemmikkieni aika tulee. Ei todellakaan kovin järkevää, sillä purskahdin tietysti itkuun. Olen tietysti kiintynyt kissaani ja koiraani, ja ne ovat minulle kuin perheenjäseniä.

Nääh, nyt pitäisi taas koittaa tehdä jotain hyödyllistä. Tosin sunnuntai on virallinen lepopäivä :D Ja on tässä vielä huominen, jolloin voisi koittaa saada jotain aikaan. Ja tässä minä dataan ja kattelen toisella silmällä Simpsoneita. Ja kunhan kello tulee 7, tulee niin monta ohjelmaa, että en varmasti saa mitään aikaan. Tiedän, olen televisionorja. Mutta kun tulee putkeen American Idol, Lunta Tupaan, Navat vastakkain ja 24, pitäähän ne kytätä. Siinä samalla voin ehkä, huom. ehkä, lukea Raamattua (ei hyvä isä kun tuo kuulostaa oudolta). Siinä on kuitenkin se deadline jo perjantaina, jolloin pitää myös palauttaa se kirja-arvostelu ja tehdä matikan koe. Joo, en ole jättänyt mitään viimetippaan.

Nyt on sellainen olo, etten osaa kirjoittaa mitään. Odottelen betalta takaisin prologia uuteen ficciini, jonka tungen luultavasti tänne. Vuotikseen ja muualle tungen vasta sen valmistuttua, ettei tule sitä julkaisuloukkoa. Ei sillä, että kukaan niitä lukisi, mutta joka tapauksessa.

Uups, kello tulee kuusi. Kello lyö jo viisi, lapset herätkää. Juhani ja Liisi, muuten matka jää... En muuten näköjään tykkää tästä ulkoasusta enää, pitää mennä kyttäämään jotain parempaa. Vaihdan tätä aika usein, mutta minulla nyt on tapana kyllästyä kamalan helposti.

Now I will tell you what I've done for you
50,000 tears I cry
Screaming,
Deceiving,
And bleeding for you
And you still won't hear me
...Going under...
Don't want your hand this time
I'll save myself
Maybe I'll wake up for once (wake up for once)
Not tormented daily defeated by you
Just when I thought I'd reach the bottom