Siinä sitten meni se tet-viikko, ja täytyy sanoa, että se oli vielä hauskempi kuin viime vuonna. Kirjastossa oli hauskaa, mutta nyt kangaskaupassa oli kerrassaan mahtavaa. En olisi ikinä uskonut, että voisin nauttia kankaan leikkaamisesta, pussien kääntämisestä tai tyynyjen ompelemisesta niin paljon, minä en ole ikinä ollut mikään käsityöihminen. Nyt en olisi malttanut lopettaa. Pomoni oli todella mukava, ja viimeisenä päivänä sain lähteä ahkeruuteni ansiosta kaksi tuntia etuajassa, uusi ilmaiseksi saatu laukku kainalossa. Leijuin kyllä perjantaina ihan pilvissä, kun sain vielä loistavan työtodistuksen, ei kuulemma mitään moitittavaa. Järkytys.

Viikko on muutenkin ollut loistava! Tiistaina sain tietää, kuka tulee vieraakseni toukokuussa. Hän on tsekkiläinen tyttö, ja mitä mesessä hänen kanssaan juttelin, hän on todella mukava. Ja sitten keskiviikkona (tai torstaina, en ole varma) minusta tuli valvojaoppilas Vuotiksessa. Se oli kyllä aika hauska tilanne, tuijotin ruutua suunnilleen puoli minuuttia, kunnes ihan oikeasti aloin huutamaan epäuskoisena "Mä pääsin, mä pääsin!" ja sitten kädet alkoivat tärisemään. Ahh, olen niin teatraalinen.

Eilinen ei kyllä ollut niin erityisen mahtava, olin jossain rippikoulun opetuksessa yhdeksästä kolmeen. Ei siellä tosin ollut niin kamalaa kuin ensin kuvittelin ja aika meni aika nopeasti. Ensin vielä luulin, että minun pitäisi olla siellä yksin, mutta ei tarvinnut. Ja oli siellä hyvää ruokaa ja pullaa. Ja ohjaajan sanoin, mentiin "päiväjuomalle". :D Hii, tänään oli papan 85-vuotis synttärit. Huh, minulla on isompi suku kuin muistin, siellä oli ihan älyttömästi porukkaa, joista puoliakaan en muista keitä he ovat. Vetäydyin aika nopeasti yläkertaan, ja serkkuni tulivat sinne myös ja katseltiin vanhoja valokuvia. Sitten minut vapautettiin ja pääsin kotiin (=koneelle).

Aika outoa, melkein odotan huomista koulupäivää. Johtuu luultavasti siitä, että meillä on viidet kokeet saamatta, ja minä haluan omani takaisin. Tuntuu kamalan oudolta mennä sinne tuon tettiviikon jälkeen, olisin voinut jäädä ompelemaan... No, takaisin arkeen.