Ah, kyllä Frendien katsominen piristää. Tänään oli sellainen ihan kunnollinen päivä, mutta... kun ei oikein tapahtunut mitään. Sain sentään äikän kokeesta 9½, ja se oli luokan paras, eli se piristää vähän. Voin siis hyvinkin saada 10 äikästä. Ihanaa.

Sain muuten eilen tietää, että minusta liikkuu sellainen mukava huhu koulussa. Se ei ole todellakaan paha, mutta mietin, että miksi ihmeessä joku vaivautuu keksimään jotain sellaista... Ja minä vielä tiedän, kuka sen keksi. En pitänyt sitä juoruakkana, mutta ilmeisesti hän on. :D

Ai niin, keskiviikkona tapahtui jotain hämmästyttävää. Liikunnassa oli koripalloa, ja kerrankin osallistuin. Tai ainahan minä hyörin siellä taistalla, mutta en vain tee mitään. Nyt jopa tein. Kuljetin palloa vastustajien puolelle. Whoaa. En tehnyt koreja, mutta tuo oli jo paljon minulle. xD

Tämä on muuten outoa, kokeita ei ole tulossa lähiaikoina. Ei mitään stressattavaa, ei sovi minulle. Ensi viikolla on vielä tet-jakso. Whoaa. Saan nukkua jopa kahdeksaan joka aamu. Whoaa (<--taisin oppia uuden sanan).

Hei siis vähän jännää taas. Vähän päivitystä minun elämässäni.

Phoebe: I can't believe two cows made the ultimate sacrifice so you guys could watch TV with your feet up.
Chandler: Well, they were chair-shaped cows. They never would have survived in the wild.