Olipas mielenkiintoinen päivä. Heräsin tapojeni vastaisesti jo kymmeneltä ja menin tuijottamaan Disney Channelia, jos sieltä tulisi joku hyvä leffa. Mutta ei, sieltä tuli vain Tuhkimo 3, jonka olen nähnyt jo kahdesti. Ehh. Sen jälkeen raahasin itseni koiran kanssa piitkälle lenkille, taisi olla noin 20 minuuttia. Tsih.

Tämän tapahtumarikkaan aamun jälkeen olen lähinnä roikkunut mesessä ja tehnyt paljon mitäänsanomattomia asioita. Ai niin, teinhän minä makkarakeittoa. Porukat eivät olleet kotona ja pakottivat minut lupaamaan, että teen sitä. Kesti siinä joku reilu tunti, mutta hyvää siitä tuli. Aika järkyttävää, kun ottaa huomioon kokkaustaitoni. Viime vuoden kotsan numero, 8, tuli varmaan aika pitkälti säälistä.

No yllätys, tänään piti lukea kemiaa oikein kunnolla. Ehdin lukea vielä tänään, mutta en kuitenkaan jaksa. Sitten tiistain koe menee ihan perseelleen, ja minä kun haaveilin saavani kemiasta ysin... Niin ne haaveet kaatuu. Paitsi englannista saan kympin, se on jo melko varmaa. Joku valopilkku siinäkin paperinpalasessa. Paitsi jos siitä äikästä saisi myös. Toivossa on hyvä elää. Ja tässä tässä taas huomaa, miten paljon minä ajattelen koulua. Pitää olla jotain mistä stressata.

Ohhoh, tulipas jännittävä merkintä. Ei ole edes mitään, mistä angstata. Hämmentävää.

Tähän muuten sopii hyvin eräs kohta Frendeistä, jaksosta 1.04, The One With The East German Laundry Detergent (Ai minäkö muka riippuvainen?):
Chandler: So... Saturday night, the big night. Date night. Saturday night, Sa-tur-day night!
Joey: No plans, huh?
Chandler: Not a one.