Hei siis ihan totta. Sama juttu kuin eilen ruotsin kokeen kanssa, eli huomiseen saksan kokeeseen en ole vielä(kään) lukenut. Olen ihan toivoton, enkä edes osaa niitä sanastoja. Kieliopit osaan (mikä on aika ihme, ottaen huomioon miten vaikeeta saksan kieli on), mutta sanat on vähän hukassa.

Koulupäivä meni tänään ihan älyttömän nopeasti. Se nyt johtuu siitä, että ensin oli valinnaiset. Minulla se tarkoittaa kahta tuntia kässää ja ne menevät aina todella nopeasti. Onneksi. Viimeisenä oli ruottin koe, se meni aika hyvin. Osasin perfektit ja muut, pari sanaa jäi kyllä hakuseen. Päivä oli muutenkin mukava. Kumma, miten joku pieni ele voi saada heti hyvälle tuulelle! Eräs kaverini halasi minua, kun ostin hänelle suklaapatukan (minulla oli  koulu loppu, sillä ei. Enhän mä poistu ikinä koulun alueelta!). Minua halataan todella harvoin ja se tuntui todella hyvältä. Jakelin kaikille suklaata ja siitä anteliaisuudesta tuli hyvä mieli siitäkin^^.

Kävin myös tekemässä tet-sopimuksen Nahka ja tekstiili-nimisessä kangaskaupassa. Ei ihan eka vaihtoehto harjoittelupaikaksi olisi ollut, mutta kun porukat tuntee ne pitäjät, se vaikuttaa arvosteluun kuitenkin :D Nojoo, on siellä varmaan ihan kivaa, pääsen kuulemma jopa ompelemaan ja jäljentämään kaavoja. No problem, mutta pelkään kuitenkin koko ajan mokaavani jotain ja räjäytän koko paikan... Mikä voisi olla minulle ihan mahdollista, vaikka onkin kangaskauppa.

Taistelin tämän blogin kanssa ihan hirveän kauan ja muokkailin juttuja. Tuolla on nyt kuvia eläinvauvoistani (ne on vauvoja ainakin henkisesti) ja niin edelleen. Muokkasin myös tuota esittelytekstiäni. Heh. Nyt minä vain kulutan aikaa selittäessäni, ettei tarvitse mennä lukemaan kokeisiin.

Nyt. Oikeasti. Sitä saksaa. Kohta.